Hydrogen Safety Conference

Bureau Veritas & Hydrogen Safety Conference 2023

apr. 19 2023

Bureau Veritas neemt als kennispartner actief deel aan de Hydrogen Safety Conference 2023, een congres dat parallel aan de 2023 World Hydrogen Summit & Exhibition zal worden gehouden van 9 t/m 11 mei a.s. in Rotterdam. Tijdens de Hydrogen Safety Conference 2023 zullen experts van Bureau Veritas als spreker hun know-how delen m.b.t. veiligheidsaspecten die verbonden zijn aan de productie en toepassing van waterstof.

Het Center for Hydrogen Safety (CHS) organiseert deze conferentie en brengt professionele experts uit uiteenlopende sectoren en disciplines samen, waarmee een uniek platform tot stand wordt gebracht om kennis en expertise te delen m.b.t. veiligheidsaspecten in relatie tot waterstof op basis van de nieuwste inzichten.

De congresorganisatie beoogt om congresdeelnemers een gericht en breed inzicht te bieden in veiligheidsrisico’s die verband houden met alle facetten van de waardeketen m.b.t. het fenomeen waterstof, variërend van productie en opslag tot aan transport en verbruik.

Voor meer informatie over de Hydrogen Safety Conference 2023 raden wij u aan de website te raadplegen van het Center for Hydrogen Safety (CHS) via https://www.aicha.org en bijgaande informatie leaflet te bekijken.

Om op de hoogte te blijven van de betrokkenheid van Bureau Veritas in de programmering en inhoud van het congres raden wij u aan om onze komende nieuwsupdates te volgen.