Certificering Gezond & Veilig Werken ISO 45001:2018

Live Webinar: PGS 29 en WBDA in een notendop

feb. 19 2021

Save the date: op 10 maart a.s. organiseert Bureau Veritas in samenwerking met Quentic Benelux een interactief webinar over de praktische context van toepassing, inspectie van en toezicht op de wettelijke verplichtingen vanuit PGS 29 en de WBDA 2016.

Sinds 2016 zijn er nieuwe eisen van kracht voor tankopslag. Tegen de achtergrond van de noodzaak om voortdurend risico’s m.b.t. arbeidsomstandigheden, milieu, transport en brandveiligheid te verkleinen zijn de eisen die gesteld worden aan opslagtanks, leidingen en drukapparatuur veranderd. Tevens gelden er nieuwe eisen voor inspectie en toezicht. Wat betekent dit voor uw organisatie en hoe organiseer je het aspect compliance (het voldoen aan wet- en regelgeving) in de dagelijkse praktijk? Grip op het geheel is één aspect, aantoonbaarheid ervan is een minstens even belangrijk aspect. Hoe kun je software-matige support inzetten om het proces zowel te ondersteunen als maatregelen en compliance inzichtelijk te maken? Tijdens deze webinar op 10 maart a.s. gaan experts van Bureau Veritas in op deze en andere vragen en relevante aspecten.