Industrial Procurement & Business Continuity

Live Webinar: Industrial Procurement & Business Continuity

mei. 20 2021

INDUSTRIAL PROCUREMENT & BUSINESS CONTINUITY WEBINAR

Deze webinar is al geweest. Had je er graag bij willen zijn? Mogelijk kan ons team je alsnog de informatie verstrekken, neem daarvoor gerust contact op via onderstaande button.

Important information:
Location: Microsoft Teams
Date: June 17th 2021
Time: 14:00 - 15:00
Language: English

Inhoud webinar

Zelfs onder ‘normale’ omstandigheden vormt de inkoop van industriële apparatuur en onderdelen een enorme uitdaging voor zowel eindgebruikers, EPC contractors als fabrikanten. Het internationale karakter van het zogeheten procurement proces en de hieraan verbonden mondiale leveringsketens leveren uiteenlopende risico’s op die een directe impact hebben op continuïteit in dagelijkse bedrijfsvoering.

Tegen de achtergrond van een eerste fase van een voorzichtige versoepeling van COVID-19 beperkingen is en blijft het procurement proces een kritische factor die een gestructureerde aanpak vereist gebaseerd op specifieke expertise. In ons webinar ‘Industrial Procurement & Continuity’ die we houden op 17 Juni a.s. (14.00-15.00) wordt de context van internationale inkoop ten behoeve van industriële opdrachtgevers  toegelicht.

Tijdens de webinar bieden we eveneens een praktisch overzicht van de brede waaier van inspectie- en assessment dienstverlening en oplossingen die door vendor inspection experts van Bureau Veritas wereldwijd en dagelijks worden uitgevoerd en aangedragen.

Uiteindelijk is het van vitaal belang dat industriële apparatuur en onderdelen op tijd geleverd worden en direct gereed zijn voor gebruik, terwijl de apparatuur en onderdelen tegelijkertijd veilig moeten zijn en voldoen aan relevante specificaties en (inter)nationale wetgeving.

We nodigen u graag uit om deel te nemen aan deze gratis webinar waarvoor u zich kunt aanmelden via bovenstaande button.